Regulamin Sklepu Internetowego
Regulamin Sklepu Internetowego KursLomiLomi
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
SPOSOBY PŁATNOŚCI
ZGŁOSZENIE I UDZIAŁ W KURSIE
REALIZACJA I PRZEBIEG KURSU/WARSZTATU
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY VOUCHER’A
REKLAMACJA PRODUKTU
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep kurslomilomi.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep kurslomilomi.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu kurslomilomi.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej kurslomilomi.pl umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej kurslomilomi.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
- KURS/WARSZTAT – Produkt stanowiący usługę szkoleniową świadczoną przez Sprzedawcę w miejscach i terminach wskazanych na stronie Sklepu, pod warunkiem dostępności miejsc w chwili otrzymania zgłoszenia.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem kurslomilomi.pl.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Piotr Mróz wykonujący działalność gospodarczą pod firmą PIOTR BLUE PIOTR MRÓZ wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz, NIP: 5561683298, REGON: 341253910, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@piotrblue.pl, numer telefonu: +48 663 700 514.
- SYSTEM OPINII - Usługa Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii dotyczących Produktów.
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- VOUCHER – dokument na okaziciela lub imienny, wystawiony przez Sprzedawcę w formie elektronicznej lub papierowej, uprawniający do bezgotówkowego żądania od Sprzedawcy wykonania usługi stanowiącej Produkt, określonej w treści tego dokumentu, w terminie 3 miesięcy (tj. 90 dni) od momentu objęcia w posiadanie przez Klienta. Voucher uprawnia do skorzystania z usług masażu w okresie jego ważności, w godzinach pracy Sprzedawcy. Posiadacz zobowiązany jest do przekazania Sprzedawcy oryginału Vouchera w formie papierowej lub okazania w formie elektronicznej, w momencie przystąpienia do wykonania usługi elektronicznej.
- ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep kurslomilomi.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku Produktów stanowiących usługi masażu, ich wykonanie następuje na podstawie ważnego Voucher’a.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) stanowi kwotę brutto i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy Voucher’a w formie papierowej.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać:
6.1. poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep kurslomilomi.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
6.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl,
6.3. telefonicznie pod numerem: +48 663 700 514. - W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
- Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji Umowy Sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych zawiera Polityka Prywatności Sklepu.
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie przesyłany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności. - W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 91 1140 2004 0000 3102 8089 7872 (mBank S.A.) PIOTR MRÓZ, ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz, NIP: 5561683298. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr........”.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- W przypadku zamówienia udziału w Kursie/Warsztacie, Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty zadatku w kwocie podanej w opisie Produktu, a pozostałą część ceny w terminie pierwszego dnia przed rozpoczęciem Kursu/Warsztatu.
- Voucher zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.pl.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
ZGŁOSZENIE I UDZIAŁ W KURSIE
- Kursy są realizowane pod warunkiem zgłoszenia minimalnej grupy uczestników, tj. 8 osób.
- W przypadku niespełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca ma prawo odwołać Kurs i jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie każdego Klienta oraz niezwłocznie zwrócić wszystkie wpłacone przez Klienta pieniądze.
- Warunkami uczestnictwa w Kursie są:
3.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Kursie, zgodnie z zasadami wskazanymi w punktach poniższych oraz uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Usługodawcę, za pośrednictwem płatności elektronicznych lub przelewem na rachunek wskazany w mailu potwierdzającym przyjęcie Zamówienia.
3.2. Uczestnikiem kursu/warsztatu jest Usługobiorca od 1 dnia rozpoczęcia kursu, który wcześniej spełnił wszystkie warunki opisane w poniższych punktach od a) do e):
a) zadeklarował swoje uczestnictwo w kursie/warsztacie za pośrednictwem strony internetowej: kurslomilomi.pl;
b) wypełnił Formularz Zgłoszeniowy;
c) wpłacił wymagany zadatek w wysokości podanej na stronie internetowej, najpóźniej w dniu rejestracji;
d) potwierdził swój udział w kursie/warsztacie do 12 dnia przed rozpoczęciem kursu przez wysłanie wiadomości na adres: kontakt@piotrblue.pl, lub sms na nr telefonu wskazany w wiadomości maila organizacyjnego przez Usługodawcę,
e) podpisał najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem kursu/warsztatu oraz oświadczenia o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie/warsztacie. - W przypadku braku wpłaty zadatku we wskazanym w ust. 3.2 terminie Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia od Klienta.
- W przypadku braku pisemnego potwierdzenia przez Klienta udziału w kursie/warsztacie najpóźniej do 12 dni przed rozpoczęciem kursu/warsztatu Usługodawca zastrzega sobie prawo usunięcia ww. zgłoszenia na kurs/warsztat bez zwrotu wpłaconego wcześniej zadatku.
- Niepodpisanie oświadczenia o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie/warsztacie oraz oświadczenia o zapoznaniu się z programem oraz regulaminem, najpóźniej w dniu jego rozpoczęcia, skutkował będzie niedopuszczeniem Klienta do udziału w kursie/warsztacie. W takiej sytuacji Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot wpłaconej kwoty.
- Za datę wpływu zgłoszenia uznaje się dzień jego otrzymania przez Usługodawcę.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Usługodawcy.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Kursie/Warsztacie, Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot wpłaconej kwoty zadatku, a Usługodawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta zwrotu rzeczywiście poniesionych kosztów.
- W przypadku konieczności zmiany terminu Kursu, Klient będący Konsumentem ma prawo wyrazić zgodę na inny termin lub żądać zwrotu całej uiszczonej opłaty za odwołany Kurs. Zwrot uiszczonej opłaty następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia żądania.
- W przypadku konieczności odwołania Kursu, zwrot uiszczonej opłaty następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu odwołania Kursu.
REALIZACJA I PRZEBIEG KURSU/WARSZTATU
- Kursy/warsztaty realizowane są wg programu i na warunkach Regulaminu Kursu/Warsztatu umieszczonych na stronie internetowej Sklepu oraz zawartych w Zamówieniu, w Formularzu Zgłoszeniowym lub umowie indywidualnej.
- Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie Kursów/warsztatów przez uczestników jest zabronione bez pisemnej zgody Usługodawcy.
- Kurs odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze poufności.
- Usługodawca jest zobowiązany do zapewnienia wykwalifikowanego specjalisty do przeprowadzenia Kursu/Warsztatu.
- Prowadzący Kurs/Warsztat dokonuje doboru metod oraz formy prowadzenia Kursu, a także jego tempa i przebiegu, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej.
- Usługodawca dołoży należytej staranności, aby Kurs/Warsztat był poprowadzony zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na taką realizację nie pozwalają swoim zachowaniem lub postawą uczestnicy Kursu/Warsztatu.
- Po zakończeniu Kursu, każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w Kursie.
- W przypadku ukończenia Warsztatu, Usługodawca nie wystawia certyfikatów.
- Uczestnik jest zobowiązany do spełnia następujących wymogów:
8.1. W pełni zaangażuje się w proces kształcenia,
8.2. Będzie brał czynny udział w przygotowanych przez trenera zadaniach i ćwiczeniach,
8.3. Dostosuje się do ustalonych w czasie Kursu zasad,
8.4. Będzie przestrzegać zasad prowadzenia Kursu, w tym zachowa poufność.
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY VOUCHER’A
- Koszty dostawy Voucher’a są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Voucher’a.
- Na termin dostawy Voucher’a składa się czas jego kompletowania oraz czas jego dostawy przez przewoźnika:
10.1. Czas kompletowania Voucher’a wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku płatności kartą, czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
10.2. Dostawa Voucher’a przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). - Zakupione w Sklepie Vouchery w postaci papierowej są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
- Zakupione w Sklepie Vouchery w postaci elektronicznej są wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Formularzu Zamówienia.
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu rękojmi.
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl lub pisemnie na adres: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz.
1.3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
1.4. Dla oceny wad fizycznych Voucher’a, należy go dostarczyć na adres: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz.
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
1.7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Klientowi będącemu Konsumentem, który zakupił Voucher, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dostarczenia do niego Vouchera, chyba, że Klient przed upływem tego terminu zamówił i wykorzystał usługę, na którą opiewał Voucher, w odniesieniu do której nie przysługuje mu już prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Voucher Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Voucher’a w formie papierowej przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Voucher’a papierowego na adres: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Voucher’a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Voucher’a inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Voucher’a z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Voucher’a do Sprzedawcy.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
10.1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
10.2. W której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
10.3. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. - Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
- W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1. Zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2. Prowadzenie Konta w Sklepie,
1.3. Newsletter,
1.4. System Opinii. - Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
2.3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
2.4. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na zamieszczeniu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia Opinii albo zaprzestania jej zamieszczania przez Usługobiorcę. - Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
3.2. dostęp do poczty elektronicznej,
3.3. przeglądarka internetowa,
3.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript. - Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl.
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1.1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Newsletter, prowadzenie Konta).
1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl.
1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
1.4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość. - Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem kurslomilomi.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 16 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Piotra Mroza wykonującego działalność gospodarczą pod firmą PIOTR BLUE PIOTR MRÓZ, ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz, NIP: 5561683298, REGON: 341253910. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony kurslomilomi.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony kurslomilomi.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem kurslomilomi.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem kurslomilomi.pl użyte są w celach informacyjnych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Sądowe rozstrzyganie sporów:
4.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
4.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy. - Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

