Regulamin Sklepu Internetowego

Regulamin Sklepu Internetowego KursLomiLomi

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep kurslomilomi.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep kurslomilomi.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu kurslomilomi.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
    4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
    4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
    4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej kurslomilomi.pl umożliwiający utworzenie Konta.
  2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej kurslomilomi.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  3. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
  6. KURS/WARSZTAT – Produkt stanowiący usługę szkoleniową świadczoną przez Sprzedawcę w miejscach i terminach wskazanych na stronie Sklepu, pod warunkiem dostępności miejsc w chwili otrzymania zgłoszenia.
  7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
  8. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
  10. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem kurslomilomi.pl.
  11. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Piotr Mróz wykonujący działalność gospodarczą pod firmą PIOTR BLUE PIOTR MRÓZ wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz, NIP: 5561683298, REGON: 341253910, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@piotrblue.pl, numer telefonu: +48 663 700 514.
  12. SYSTEM OPINII - Usługa Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii dotyczących Produktów.
  13. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  14. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  15. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  16. VOUCHER – dokument na okaziciela lub imienny, wystawiony przez Sprzedawcę w formie elektronicznej lub papierowej, uprawniający do bezgotówkowego żądania od Sprzedawcy wykonania usługi stanowiącej Produkt, określonej w treści tego dokumentu, w terminie 3 miesięcy (tj. 90 dni) od momentu objęcia w posiadanie przez Klienta. Voucher uprawnia do skorzystania z usług masażu w okresie jego ważności, w godzinach pracy Sprzedawcy. Posiadacz zobowiązany jest do przekazania Sprzedawcy oryginału Vouchera w formie papierowej lub okazania w formie elektronicznej, w momencie przystąpienia do wykonania usługi elektronicznej.
  17. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep kurslomilomi.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku Produktów stanowiących usługi masażu, ich wykonanie następuje na podstawie ważnego Voucher’a.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) stanowi kwotę brutto i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy Voucher’a w formie papierowej.
  5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  6. Zamówienia można składać:
    6.1. poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep kurslomilomi.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
    6.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl,
    6.3. telefonicznie pod numerem: +48 663 700 514.
  7. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
  8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  9. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
  10. Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji Umowy Sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych zawiera Polityka Prywatności Sklepu.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie przesyłany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności.
  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 91 1140 2004 0000 3102 8089 7872 (mBank S.A.) PIOTR MRÓZ, ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz, NIP: 5561683298. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr........”.
  3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  5. W przypadku zamówienia udziału w Kursie/Warsztacie, Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty zadatku w kwocie podanej w opisie Produktu, a pozostałą część ceny w terminie pierwszego dnia przed rozpoczęciem Kursu/Warsztatu.
  6. Voucher zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
  7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.pl.
  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
§ 6
ZGŁOSZENIE I UDZIAŁ W KURSIE

  1. Kursy są realizowane pod warunkiem zgłoszenia minimalnej grupy uczestników, tj. 8 osób.
  2. W przypadku niespełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca ma prawo odwołać Kurs i jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie każdego Klienta oraz niezwłocznie zwrócić wszystkie wpłacone przez Klienta pieniądze.
  3. Warunkami uczestnictwa w Kursie są:
    3.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Kursie, zgodnie z zasadami wskazanymi w punktach poniższych oraz uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Usługodawcę, za pośrednictwem płatności elektronicznych lub przelewem na rachunek wskazany w mailu potwierdzającym przyjęcie Zamówienia.
    3.2. Uczestnikiem kursu/warsztatu jest Usługobiorca od 1 dnia rozpoczęcia kursu, który wcześniej spełnił wszystkie warunki opisane w poniższych punktach od a) do e):
    a) zadeklarował swoje uczestnictwo w kursie/warsztacie za pośrednictwem strony internetowej: kurslomilomi.pl;
    b) wypełnił Formularz Zgłoszeniowy;
    c) wpłacił wymagany zadatek w wysokości podanej na stronie internetowej, najpóźniej w dniu rejestracji;
    d) potwierdził swój udział w kursie/warsztacie do 12 dnia przed rozpoczęciem kursu przez wysłanie wiadomości na adres: kontakt@piotrblue.pl, lub sms na nr telefonu wskazany w wiadomości maila organizacyjnego przez Usługodawcę,
    e) podpisał najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem kursu/warsztatu oraz oświadczenia o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie/warsztacie.
  4. W przypadku braku wpłaty zadatku we wskazanym w ust. 3.2 terminie Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia od Klienta.
  5. W przypadku braku pisemnego potwierdzenia przez Klienta udziału w kursie/warsztacie najpóźniej do 12 dni przed rozpoczęciem kursu/warsztatu Usługodawca zastrzega sobie prawo usunięcia ww. zgłoszenia na kurs/warsztat bez zwrotu wpłaconego wcześniej zadatku.
  6. Niepodpisanie oświadczenia o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie/warsztacie oraz oświadczenia o zapoznaniu się z programem oraz regulaminem, najpóźniej w dniu jego rozpoczęcia, skutkował będzie niedopuszczeniem Klienta do udziału w kursie/warsztacie. W takiej sytuacji Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot wpłaconej kwoty.
  7. Za datę wpływu zgłoszenia uznaje się dzień jego otrzymania przez Usługodawcę.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Usługodawcy.
  9. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Kursie/Warsztacie, Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot wpłaconej kwoty zadatku, a Usługodawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta zwrotu rzeczywiście poniesionych kosztów.
  10. W przypadku konieczności zmiany terminu Kursu, Klient będący Konsumentem ma prawo wyrazić zgodę na inny termin lub żądać zwrotu całej uiszczonej opłaty za odwołany Kurs. Zwrot uiszczonej opłaty następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia żądania.
  11. W przypadku konieczności odwołania Kursu, zwrot uiszczonej opłaty następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu odwołania Kursu.
§ 7
REALIZACJA I PRZEBIEG KURSU/WARSZTATU

  1. Kursy/warsztaty realizowane są wg programu i na warunkach Regulaminu Kursu/Warsztatu umieszczonych na stronie internetowej Sklepu oraz zawartych w Zamówieniu, w Formularzu Zgłoszeniowym lub umowie indywidualnej.
  2. Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie Kursów/warsztatów przez uczestników jest zabronione bez pisemnej zgody Usługodawcy.
  3. Kurs odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze poufności.
  4. Usługodawca jest zobowiązany do zapewnienia wykwalifikowanego specjalisty do przeprowadzenia Kursu/Warsztatu.
  5. Prowadzący Kurs/Warsztat dokonuje doboru metod oraz formy prowadzenia Kursu, a także jego tempa i przebiegu, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej.
  6. Usługodawca dołoży należytej staranności, aby Kurs/Warsztat był poprowadzony zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na taką realizację nie pozwalają swoim zachowaniem lub postawą uczestnicy Kursu/Warsztatu.
  7. Po zakończeniu Kursu, każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w Kursie.
  8. W przypadku ukończenia Warsztatu, Usługodawca nie wystawia certyfikatów.
  9. Uczestnik jest zobowiązany do spełnia następujących wymogów:
    8.1. W pełni zaangażuje się w proces kształcenia,
    8.2. Będzie brał czynny udział w przygotowanych przez trenera zadaniach i ćwiczeniach,
    8.3. Dostosuje się do ustalonych w czasie Kursu zasad,
    8.4. Będzie przestrzegać zasad prowadzenia Kursu, w tym zachowa poufność.
§ 8
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY VOUCHER’A

  1. Koszty dostawy Voucher’a są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Voucher’a.
  2. Na termin dostawy Voucher’a składa się czas jego kompletowania oraz czas jego dostawy przez przewoźnika:
    10.1. Czas kompletowania Voucher’a wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku płatności kartą, czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
    10.2. Dostawa Voucher’a przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  3. Zakupione w Sklepie Vouchery w postaci papierowej są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  4. Zakupione w Sklepie Vouchery w postaci elektronicznej są wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Formularzu Zamówienia.
§ 9
REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi.
    1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
    1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl lub pisemnie na adres: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz.
    1.3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    1.4. Dla oceny wad fizycznych Voucher’a, należy go dostarczyć na adres: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz.
    1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    1.7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 10
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Klientowi będącemu Konsumentem, który zakupił Voucher, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dostarczenia do niego Vouchera, chyba, że Klient przed upływem tego terminu zamówił i wykorzystał usługę, na którą opiewał Voucher, w odniesieniu do której nie przysługuje mu już prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Voucher Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Voucher’a w formie papierowej przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Voucher’a papierowego na adres: ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Voucher’a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Voucher’a inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Voucher’a z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Voucher’a do Sprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
    10.1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    10.2. W której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    10.3. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 11
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

  1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
§ 12
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    1.1. Zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
    1.2. Prowadzenie Konta w Sklepie,
    1.3. Newsletter,
    1.4. System Opinii.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 13
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
    2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
    2.3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
    2.4. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na zamieszczeniu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia Opinii albo zaprzestania jej zamieszczania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    3.2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3.3. przeglądarka internetowa,
    3.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 14
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl.
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 15
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    1.1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Newsletter, prowadzenie Konta).
    1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piotrblue.pl.
    1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
    1.4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 16
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem kurslomilomi.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 16 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Piotra Mroza wykonującego działalność gospodarczą pod firmą PIOTR BLUE PIOTR MRÓZ, ul. Zajęcza 18/37, 85-809 Bydgoszcz, NIP: 5561683298, REGON: 341253910. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony kurslomilomi.pl, bez zgody Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony kurslomilomi.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem kurslomilomi.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem kurslomilomi.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    4.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
    4.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Szukaj
IzzyWebsite AI Website Builder Website made with Kopage Build a Free Website